Viziune
1.MISIUNEA SCOLII
,,SUNTEM O FAMILIE!
IMPREUNA CONSTRUIM, INVATAM, INOVAM,
PASTRAM TRADITIILE!
SUNTEM O SCOALA DESCHISA, PENTRU COMUNITATE!
PREGATIM VIITORII ABSOLVENTI PENTRU INTEGRAREA
INTR-O SOCIETATE IN SCHIMBARE!”
2. VIZIUNEA SCOLII
”Copiii de azi vor conduce şi organiza statul de maine, viitorul nostru va fi ceea ce ei vor şti să facă! “
3. VALORILE SCOLII:
PROFESIONALISMUL
DARUIREA
RESPECTUL
PERFORMANTA
EGALITATEA DE SANSE PENTRU TOTI
Şcoala, are ca finalităţi educaţionale formarea personalităţii umane prin:
- formarea capacităţilor intelectuale şi a abilităţilor de comunicare compatibile cu societatea informatizată şi cu practicile sistemelor de învăţământ naţionale şi europene;
- însuşirea cunoştinţelor ştiinţifice , a valorilor culturii naţionale şi universale.
- educarea în spiritul respectării drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului;
- asigurarea condiţiilor optime de studiu pentru elevi şi cadre didactice;
- dezvoltarea de valori şi atitudini care vizează impactul tehnologiilor asupra problemelor practice specifice vieţii sociale cotidiene;
- stimularea potenţialului creativ, imaginativ, intuitiv, necesar adaptării viitorilor adulţi la societatea mereu în schimbare;
- cultivarea respectului faţă de valorile moral-civice ale societăţii democratice şi a dragostei faţă de ţară, faţă de trecutul istoric şi tradiţiile poporului român.
OBIECTIVE STRATEGICE |
OBIECTIVE OPERAŢIONALE |
|
1. Sistem de învăţământ compatibil cu normele U.E. |
1. Aplicarea sistemului calităţii |
|
2. Adaptarea planului de şcolarizare la realităţile economice şi sociale |
||
3. Descentralizarea |
||
4. Asigurarea unui management performant |
||
5. Parteneriat şcoală – comunitate locală |
||
2. Asigurarea condiţiilor de studiu |
1. Reabilitare şi noi investiţii |
|
2.Modernizarea şcolii |
||
3. Sensibilizarea comunităţii pentru asigurarea condiţiilor moderne de studiu |
||
3. Şanse egale la educaţie |
1. Sporirea accesului şi participării la educaţie, în special pentru copiii proveniţi din familii dezorganizate, fără supraveghere, cu posibilităţi financiare reduse şi pentru copiii instituţionalizaţi |
|
2. Derularea proiectelor care sa ofere sanse egale la educatie |
||
3. Formarea profesională se va organiza astfel încât să răspundă solicitărilor de pe piaţa muncii, |
||
4. Organizarea de Programe de educaţie remedială |
||
4. Eficientizarea activităţii comisiilor şi compartimentelor |
1. Diagnoza activităţii desfăşurate în şcoală |
|
2. Organizarea şi coordonarea eficientă a întregii activităţi desfăşurată în şcoală |
||
3. Programarea activităţii şcolare |
||
4. Programarea şi consilierea managerială |
||
5. Asigurarea profesionalizării inalt calitative |
1. Asigurarea dobândirii cunoştinţelor teoretice de specialitate şi eficientizarea instruirii |
|
2. Asigurarea dobândirii cunoştinţelor teoretice si practice in vederea participării cu succes la examenele de testare naţională si încheierea în bune condiţii a situaţiei la învăţătură |
||
6 Realizarea unui climat socio-profesional afectiv, optim |
1. Existenţa unor relaţii de colaborare între toţi salariaţii unităţii şi rezolvarea eventualelor cazuri de incompatibilitate ce pot să apară |
|
7 Implicarea şcolii în acţiuni de cooperare |
LOCAL/ NATIONAL |
1 Stabilirea de parteneriate şcoală-comunitate locală |
4. Tintele strategice